2. Talmazan TALK- Tu nu ai nevoie de postări.
Salut! Vreau să vă spun că unul dintre subiectele mele preferate este contentul și astăzi voi încerca să explic ce anume reprezintă el.
Respectiv, în contextul Talmazan Talk vom aborda subiectul: Trebuie sau nu postări și de ce avem nevoie de ele. Noi de multe ori la curs discutăm despre faptul că reason why stă la baza și la fundamentul comunicării .
Celor care le place contentul spun că contentul decide totul, celor ce le place publicitatea, spun că publicitate decide totul. Nu doar o dată ați auzit că contentul trebuie să fie realizat în baza avatarului clientului, în baza jobs to be done. Contentul trebuie să fie relevant, copywritingul trebuie sa fie corespunzător, dar ce e asta corespunzător?
Din toate cercetările noastre am observat că nu există o regulă care să o putem adapta la toți. Gândiți-vă dacă eu ca client al vostru am nevoie de postările voastre. Să zicem că sunteți un fotograf, designer mobiliar, designer vestimentar sau sunteți un pictor, gândiți-vă pe cât de interesant îmi este mie faptul că astăzi la voi este o dimineață perfectă sau că este ziua contabilei voastre sau orice altceva care nu are nici o legătură cu produsul sau serviciul vostru. Pe cât? Posibil chiar deloc! De aceea, pentru majoritatea din această serie de branduri eu aș recomanda să faceți un cont de instagram. De exemplu un catalog în care eu vin, văd, cumpăr sau nu.
Eu nu am nevoie de relație în contextul unor categorii de produse, pe mine mă interesează eu să vă găsesc și să cumpăr. De aceea strategia voastră posibilă trebuie să fie axată pe campanii, pe publicitate în care voi să generați vizibilitate, să generați lead-uri și să le vindeți. Astfel, ei intrând la voi în instagram sau facebook să nu vadă postări din 2015 , ci niște postări cu adevărat relevante. Instagramul poate deveni un fel de vitrină dacă doriți, în care eu vin și văd că acolo este cineva viu. De aceea postările în ziua de azi ar trebuie să fie puține, dar bune.
Pentru postări calitative aveți nevoie de un production foarte complex, aveți nevoie de specialiști copywritreri, designeri. Aveți nevoie de strategii, ca oamenii să gândească cam care ar fi durerile. Când voi sunteți și founder-ul și owner-ul și sunteți și un specialist care face totul, voi nu aveți cum să faceți totul calitativ. De aceea eu vă îndemn să vă gândiți dacă vă trebuie vouă postări sau nu.
Faceți postări, gândindu-vă la utilizatori: are el nevoie sau nu? Eu aș opta pentru anul 2020-2021 să avem 2 / 3 postări în feed, sau să avem o serie de postări în instagram la nivel de catalog de produs, iar în facebook câte o postare pe săptămână și să punem accent pe publicitate și pe vizibilitate. Să investim în content, în dezvoltarea youtube canalului, iar dacă aveți ce spune și dacă vreți să educați oamenii, concentrați-vă mai mult în această direcție.